czwartek, 23 kwietnia 2015

Moja pierwsza misja

           
 
    Hej jestem Amanda mam 15 lat i dopiero zaczynam moją przygodę z blogiem.Interesuje się jazdą konną oraz filmami ( HORRORY,KOMEDIE,ROMANSE,DRAMATY O NASTOLATKACH itp.).W wolnym czasie lubię : biegać ,malować ,gotować,spotykać się ze znajomymi i przy okazji robić wiele zdjęć.Jestem raczej osobą szczerą i aktywną , jestem bardzo rozgadana i wszędzie staram się znajdować jakieś pozytywy. Mam dwóch braci( bliźniaka i 12 lat młodszego ).Nie potrafię określić o czym będzie mój blog,ponieważ chcę aby był zróżnicowany i ciekawy .Planuje wstawiać tu zdjęcia z sesji zdjęciowych (różnego rodzaju), posty z recenzjami filmów/książek ,opinie na temat różnych produktów kosmetycznych i ubrań oraz wiele innych (mam nadzieje ciekawych dla was postów). A więc o mnie to tyle :) mam nadzieje ze się polubimy . A tu takie dwa zdjęcia dla was .. 





10 komentarzy:

  1. Powodzenia w dalszym blogowaniu! Również obserwuję :) http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Ci powodzenia w blogowaniu :) Pozdrowienia


    http://mitt-nye-liv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawie się zapowiada :)
    zaobserwowałam, miło by mi było gdybyś się odwdzięczyła :*
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z 2 sukienkami na mój bal ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Droga Amando!
    Wchodząc na Twojego bloga od razu zauważyłam w Tobie ogromny potencjał i pasję. Niezmiernie się cieszę, że tak ambitna osoba dołancza do grona blogerek. Oczywiście życzę Ci z całego serca mnóstwa czytelników i powodzenia w stawianiu pierwszych kroków na blogu.
    Pozdrawiam Cię serdecznie, a w wolnej chwilu zapraszam do siebie http://helovcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Skoro dopiero zaczynasz, życzę ci dużo czytelników, miliony wyświetleń oraz cierpliwości. Obserwuję, licze na to samo i oczywiście czekam na dalsze posty. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydajesz się bardzo interesującą osobą, powodzenia w blogowaniu! Śliczne zdjęcia :)
    slodkanatuus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie się zapowiada więc zaobserwowałam twój blog i miło by było gdybyś zaobserwowała też mój :)
    http://swiatproduktow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny twój blog
    Jest dużo ciekawych informacji.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny twój blog
    Jest dużo ciekawych informacji.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny twój blog
    Jest dużo ciekawych informacji.

    OdpowiedzUsuń